نام فایل | حجم فایل |
---|---|
powerpoint_995507_5436.zip | 484.6k |
ترويج كشاورزي يك علم رفتاري است كه هدف آن تغيير نگرش و رفتار كشاورزان و تقويت قدرت نوآوري و خلاقيت و افزايش دانش آنها براي پذيرش نوآوريها و فنآوريهاي نوين است. ترويج به دنبال بهبود وضعيت زندگي و حرفه كشاورزان است. اهداف ترویج کشاورزی گارفورث: هر چند هدف ترویج به صورت سنتی افزایش تولید بوده ولی اخیرا زمینه هایی چون تأمین امنیت غذایی، بهبود تغذیه، برابری و ر ...
توان در گذشته مردم در قدیم بیشتر کارها را با جمع انجام میدادند(ضرب وجود نداشت) اونوقت گاهی محاسبات مشکل آفرین میشد مثلا اگر قیمت جنسی یک(1)واحد ارزش داشت و کسی 1000نمونه از ان جنس می خواست اونوقت باید 1را 1000بار جمع میکرد تا قیمت کل را محاسبه کند درحالی که امروزه بسیار راحت هر کس میداند این کار با یک محاسبه ساده 1000 =1× 1000قابل حل است اما جهان ان قدر پیشرفت نموده است که دیگر ...
به مکانیزم پیدا کردن موقعیت یک شیئ یا فرد، یا پیدا کردن ارتباط فضایی بین اشیا، یا بدست آوردن اطلاعات مکان، مکان یابی گفته می شود. دانستن مکان اشیا و افراد از دیرباز به عنوان یک نیاز به شمار می رفته و تلاشهای زیادی برای پیدا کردن راهی برای به دست آوردن مکان اشیا و افراد صورت گرفته است. بزرگترین و در حال حاضر بهترین راه ارائه شده سیستم موقعیت یاب جهانی است. این سیستم دارای مزایا و معایبی است. به ع ...