فروش ویژه آرشیو دانشجویی فایل استوری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه فایل استوری فایل استوری فایل استوری فایل استوری ارزان سرا

اطلاعیه فروشگاه

با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

دانلود پاورپوینت تحليل ديناميکی کيفيت زندگی کاری

دانلود پاورپوینت تحليل ديناميکی کيفيت زندگی کاری
مشکلات جوامع انسانی و سازمانها روز به روز پيچيده تر و حل آنها نيازمند تفکر بهتر و جامع نگر تر است. در بسياری از موارد تلاش در جهت حل مشکلات با ديدگاهی که بروز مشکل را ناشی از يک عامل می داند ، چه بسا ممکن است خود سبب بروز مشکلات ديگری گردد. رويکرد سيستمی تلاش می کند تا برخوردی اصولی تر با پيچيدگيهای دنيای کنونی داشته باشد و از اين طريق راهکار مناسب تری برای مواجهه با آنها ارائه نمايد.
از سويی ديگر کيفيت زندگی کاری از مباحثی است که در نيم قرن گذشته از جوانب مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و هنوز هم در مورد مصاديق آن اختلاف نظر های بسياری وجود دارد. اين در حالی است که در برخی موارد بسياری از موضوعات در برهه هايی از زمان اهميت خاصی پيدا می کنند و نياز به استفاده کارآمد تر از آنها بيش از پيش احساس می شود.
با توجه به فراز و نشيب هايی که در چند دهه اخير در سطح بين المللی و در سطح کشور در مورد مسائل مربوط به بازار کار، نيروی انسانی ، روابط کارگر و کارفرما قوانين مربوطه بوجود آمده است و از سويی ديگر تحولات بين المللی که منجر به فراگير شدن قواعد "سازمان تجارت جهانی WTO" خواهد شد ، سبب شده است که نياز به بازنگری اساسی در برنامه ريزی ها و استراتژی های بنگاههای اقتصادی بوجود آيد .
در عين حال بعلت رقابت تنگاتنگ و گسترده ای که در سطح جوامع و بين واحدهای صنعتی و خدماتی و آموزشی و ...  وجود دارد ، هزينه های سرسام آور و گاهی غير قابل جبران روش هايی مانند "روش سعی و خطا" منطقی و مقرون به صرفه و منطقی بنظر نمی رسد . در اين موارد استفاده از روش های شبيه سازی علاوه بر اين که امکان بررسی حالت های مختلف را در کمترين زمان ممکن بوجود می آورد ، از بوجود آمدن هزينه های مربوطه مادی و معنوی هم جلوگيری می نمايد و همين صرفه جويی در هزينه ها ، خود می تواند منبع مناسبی برای ادامه فعاليت ها باشد.
تاريخچه کيفيت زندگی کاری

مطالعات مربوط به کيفيت زندگی کاری QWL از دهه 1950 آغاز شد و مراحل متفاوتی را نشان داد .اريک تريست و همکارانش از انستيتو تاويستوک لندن از پيشروان تحقيق در زمينه  کيفيت زندگی کاری بودند. در آن دهه آنان يک سلسله از مطالعاتی را آغاز کردند اصل آن به رويکرد تکنيک های اجتماعی مربوط به کار سازمان بر می گردد. يک نوع آگاهی در زمينه اهميت آزمودن راههای بهتر برای سازماندهی کار به منظور کم کردن تاثيرات منفی روی کارکنان  وجود داشت.

مرحله اول اين نهضت در ايالات متحده آمريكا گسترش پيدا کرد تا سال 1974 وقتی که تمايل به کيفيت زندگی کاری در مورد سئوالات اقتصادی –به عنوان مثال بحران انرژی و افزايش تورم- بوجود آمد.
بعد از 1979 کيفيت زندگی کاری به طور موثری بدليل کاهش رقابت پذيری صنايع امريکائی در مقابل رقبای ژاپنی شان مورد توجه قرار گرفت. اين کاهش منجر به بررسی راههای مديريتی بکار گرفته شده در ساير کشور ها و شرح برنامه های بهره وری آنها برای بررسی تاثير پذيری توسعه کيفيت زندگی کاری گرديد.
شامل 150 اسلاید powerpoint

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
powerpoint_1916495_5861.zip118.4k





دانلود پاورپوینت کلیات تحول در نظام های اداری

دانلود پاورپوینت کلیات تحول در  نظام های اداری تعریف تحول تحول یعنی فرآیند ذوب شدن اندیشه ها و باورها و رفتارهای سنتی و تثبیت ارزش های نوین و استقرار نظام های جدید. ضرورت تحول در عصر حاضر ،سازمانهایی موفق و كارآمد محسوب می شوند كه علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه امروزی ،بتوانند مسیر تغییرات ودگرگونیها را نیز در آینده پیش‌بینی كرده و قادر باشند كه این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن آینده‌ای بهتر هدایت كنند. موج د ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت تحول

دانلود پاورپوینت مديريت تحول فهرست: فصل اول:زمينه هاي دانش و محيط مديريت تحول بخش 1:تحول نظريه هاي مديريت و ”پارادايم“ در حال تكوين بخش 2:سرشت پوياي محيط امروزي سازمانها فصل دوم:زمينه هاي بنيادين مديريت تحول بخش 3:ساختار گروهي:گرايش نوين مديريت بخش 4:فرهنگ سازماني،بستر تحول فصل سوم:استراتژيهاي تغيير و تحول سازمان بخش 5:استراتژيهاي تحول،سطح خرد بخش 6:استراتژيهاي تحول،سطح كلان بخش 7:استراتژيهاي تحول:سط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت سازمان هاي ورزشي

دانلود پاورپوینت مديريت سازمان هاي ورزشي تعريف مديريت مديريت يعني هماهنگي همه امكانات و منابع از طريق برنامه ريزي ، سازماندهي ، هدايت و نظارت ، به طوري كه هدف هاي مشخص تحقق پذيريد. فرق بين مديريت و رهبري مديريت عبارت است از عمل تاثير گذاري بر افراد به طوري كه از روي ميل و علاقه براي هدف هاي گروهي تلاش كنند. رهيري موضوعي وسيعتراز از مديريت است و مديريت نوع خاصي از رهبري محسوب مي شود كه در آن تحقق اهداف سازماني مورد نظر است . رهبري نيز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس