فروش ویژه آرشیو دانشجویی فایل استوری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه فایل استوری فایل استوری فایل استوری فایل استوری ارزان سرا

اطلاعیه فروشگاه

با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

دانلود پاورپوینت سازمان هاي مجازي

دانلود پاورپوینت سازمان هاي مجازي

دراكر: سازمانهاي موفق امروز آنهايي هستند كه به استقبال تغيير مي روند.

سازمانهايي كه هنوز در مقابل تغيير مقاومت مي كنند، در واقع با قاعده بازي در اين عصر آشنا نيستند.

سازمان مجازي در فرهنگ مديريت واژه اي نو مي باشد که يک شکل و گونه جديد از سازمان را معرفي مي کند . در زمانه ما که عصر پديداري تازه ها و نوآوري هاست ، نوع جديدي از سازمان در حال ظهور است(الوانی، 1377). اين سازمان که آن را سازمان مجازي ناميده اند از تلفيق گروه ها و واحدها که با كمك شبکه هاي ارتباطي با هم پيوند خورده اند, شکل گرفته است.

بکارگيري فناوريهاي اطلاعاتي نظير اينترنت و فراگير شدن استفاده از رايانه باعث شده تا ديگر شركت ها و سازمان ها جنبه محلي بودن خود را از دست بدهند.

فضاي مجازي :

اندرسون واقعيت مجازي را "واقعيت خلق شده توسط رايانه" مي داند، واقعيتي که از آن رو مجازي يا مصنوعي است که در دنياي واقعي محيط مادي، مکاني را اشغال نکرده و در اذهان کاربران در نتيجه تعامل با واسط الکترونيکي وجود دارد.

فضاي مجازي براي نخستين بار توسط ويليام گيمسبون- نويسنده کانادايي در سال 1982 مورد استفاده قرار گرفت. فضاي مجازي براي گيمسبون در حقيقت فضايي تخيلي است که از اتصال رايانه هايي پديد آمده است که تمامي انسان ها، ماشين ها و منابع اطلاعاتي در جهان را به هم متصل کرده اند.

سازمانهاي مجازي :

تعريف:

سازمان مجازی یک نوع خاصی از سازمان شبکه‌ای است که با استفاده از

آخرین فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی مانند اينترنت واینترانت مراودت و

همکاری با اشخاص و سازمانهای دیگر را خارج از فضا، زمان و مرزهای سازمانی امکان پذیر می‌سازد. (ستيفن رابينز-1380)

اصطلاح سازمان مجازی، اولین بار توسط موشویتس در سال 1986مطرح شد. بعد از وي، محققان‌ ديگر به‌ بحثهاي‌ متنوع‌ از مفهوم‌ سازمانهاي‌ مجازي‌ پرداختند كه‌ به ‌طورمثال‌ مي‌توان‌ به‌ بحثهاي‌ شركتهاي‌ مجازي‌ توسط‌ فگل‌ و كولدمان، عملكرد مجازي‌ توسط‌ هارديگر و كارخانجات‌ مجازي‌ توسط‌ مك‌آفي و آبتون‌ نام‌ برد. همه‌ اين‌ محققان، تكنولوژي‌ اطلاعاتي‌ و ارتباطي‌ را به‌ عنوان‌ يك‌پيش‌نياز و يا حتي‌ مغز الگوي سازماني‌ مجازي‌ معرفي‌ كرده‌اند. در سال‌ 1997، ميوز دو جهت‌ اصلي‌ “شرايط‌ بازار در حال‌ تغيير و قابليت‌ انعطاف‌براي‌ حركت”را براي‌ حركت‌ به‌ سوي‌ سازمانهاي‌ مجازي‌ مشخص‌ ساخت.

مسائل سازمانهاي مجازي :

استراتژی منبع یابی بیرونی
کنترل و ایجاد انگیزه در کارکنان
ساختار بندی دارایی و مسائل مالی
تغییر و اصلاحات
فرآیند پیاده سازی
مسائل ضمنی مدیران
سطوح عملیاتی درون یک شبکه سازمانهاي مجازي :
سطح کسب و کار
سطح کاربردی
سطح تکنولوژی
 
ويژگيهاي سازمانهاي مجازي :

چارلز هندي: ويژگي اصلي سازمان مجازي آنست كه لازم نيست براي ارائه خدمات همه افراد سازمان هميشه يا برخي اوقات كنار هم باشند، به عبارتي سازمان وجود دارد ولي قابل رويت نيست . آن يك شبكه است نه يك دفتر

شامل 53 اسلاید powerpoint


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
powerpoint_1728846_6552.zip348.1k





دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروسی

دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروسی تاریخچه: ایده اصلی بازاریابی ویروسی از مدل استفاده شده توسطHotmail  در سال 1996 آمده است. پایگاه Hotmailیک نمونه بسیار عالی استفاده از این نوع بازاریابی است و بطور شگفت انگیزی نسبت به شرکتهای مشابه در دنیا رشد کرد. درHotmailمقرر شد ضمن اینکه آنها پست الكترونيك رايگان خودشان را در اختيار كاربران اينترنت قرار می دهند، زير هر نامه‌ ارسالي از سوي كاربران Hotmail اين عبارت درج شود: « ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود پاورپوینت آزمون کشش

دانلود پاورپوینت آزمون کشش پس از آزمون سختی، آزمون کشش معمولی ترین روش برای تعیین خواص مکانیکی معین ماده است. نمونه ای با شکل استاندارد در گیره های دستگاه قرار می گیرد و نیروی محوری توسط سیستم بارگذاری هیدرولیکی یا مکانیکی بر آن اعمال می شود. مقدار نیرو توسط عقربه صفحه مدرج یا به صور ت دیجیتال بر روی صفحه نمایشگر رایانه متصل به دستگاه کشش، نشان داده  می شود. در صورتی که سطح مقطع اولیه نمونه معلوم باشد، تنش حاصل از هر م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری استان کرمان

دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری استان کرمان موقعیت جغرافیایی، طبیعی و اقلیمی استان استان کرمان پهناورترین استان کشور با مساحت 183008 کیلومتر مربع در جنوب شرقی فلات مرکزی کشور بین 25درجه و 55دقیقه تا 32درجه عرض شمالی و 53درجه و 26دقیقه تا 59درجه و 29دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است.  این استان از شمال به‌استان‌های خراسان جنوبی و استان یزد، از شرق به‌استان سیستان و بلوچستان، از غرب به‌استان استا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس