بی آنکه از پیش برنامه ریزی انجام گرفته باشد،هیچ گونه نظارتی شدنی نیست و بی آنکه نظارت های پی در پی صورت بندد،برنامه ریزی ها نیز اثربخشی چندانی ندارند.
حسابرسی به عنوان کاری هدفمند نیازمند برنامه ریزی است. در استاندارد های جاری حسابرسی مالی آمده است:
حسابرسی باید چنان برنامه ریزی شود که از انجام آن به گونه ای اثر بخش اطمینان حاصل گردد.
و سپس در مورد برنامه ریزی آمده است:
برنامه ریزی یعنی تدوین یک طرح کلی و یک طرح تفضیلی برای تعیین نوع و ماهیت،زمان بندی اجرا و حدود روشهای حسابرسی مربوط به هر حسابرسی.هدف برنامه ریزی،انجام به موقع و اثربخشی حسابرسی است.
اهداف حسابرسی در حوزه حسابرسی عملیاتی:
که دستیابی به این اهداف مستلزم برنامه ریزی کلی و تفضیلی در حسابرسی عملیاتی است.
نام فایل | حجم فایل |
---|---|
powerpoint_1726146_3202.zip | 474.6k |
مسائل اساسي در مديريت فن آوري : تکنولوژی از طریق مجموعه ای از عوامل قدرت دهنده ، بر سازمان سیطره می یابد ؛ مسائلي که در حيطه مديريت فن آوري قرار مي گيرند را مي توان از طريق ارتباط آنها با يکي از 5 دسته زير کشف و شناسايي نمود: 1- روش ها و ابزار مديريت موثر منابع فنی و مالی 2-محيط تجاري و توانايي مديريت ارتباط بين سازمان و محيط بيروني عوامل محیطی موثر بر کسب و کار 3-ساختار و مديريت سازمانها 4-م ...
نظریه استعاره های سازمان از دیدگاه مورگان استعاره های سازمانی استعاره ماشین استعاره موجود زنده استعاره فرهنگ استعاره پرده نقاشی استعاره های سازمان: استعاره از طریق مطرح کردن نوعی همانندی بین دو پدیده ای که شما نمی توانید به طورطبیعی آنها را معادل فرض کنید،شما را به کشف نقاط مشترک بین پدیده مورد بررسی و پدیده ای که بهتر آن را می شناسید تشویق میکند. در زمینه استعاره سازمان به مثا ...
فروش مستقیم بازایابی مستقیم محصولات و خدمات به مصرف کنندگان نهایی به شیوه چهره به چهره ، عموما در منازل و محل کار آنها یا سایر مکان های خارج از محل های خرده فروشی بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی تجارتی غیر قانونی ، غیراخلاقی یا مبتنی بر دوز و کلک نیست. بازاریابی شبکه ای فرصتی برای یک شبه پولدار شدن از طریق پول سایر آدمهای دیگر نیست.چنان چیزی (( دسیسه هرمی)) نام دارد. بازاریابی شبکه ای ط ...