فروش ویژه آرشیو دانشجویی فایل استوری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه فایل استوری فایل استوری فایل استوری فایل استوری ارزان سرا

اطلاعیه فروشگاه

با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

دانلود پاورپوینت كارآيي اثر بخشي و بهره وري

دانلود پاورپوینت كارآيي اثر بخشي و بهره وري 1.سرعت رشد صنايع حاكي از آن است كه ايران در حال گذر از اقتصاد نيمه صنعتي به اقتصاد صنعتي است.توجه به توليد و بهره وري ميتواند ضمن سرعت بخشيدن به رشد و توسعه صنعتي آنرا در مسيري صحيح و اصولي هدايت كند. 2.بهره وري براي اولين بار در سال 1766 ميلادي توسط كوتيرني مطرح شد و در سال 1883 LITTRE بهره وري را قدرت و توانايي توليد كردن بيان كرد. در سال 1900 ارلي بهره وري را ارتباط اين بازده و وسايل به كار رف ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت بحران

دانلود پاورپوینت مديريت بحران انسانها از نخستين روزهاي اسقرار بر کره خاکي با بروز پديده هاي طبيعي مواجه بوده و از آثار سوء ناشي وقوع حوادث طبيعي رنج برده و دچار خسارت جاني و مالي گرديده است. براساس آمارهاي منتشره توسط سازمان ملل متحد، مهمترين بلاياي طبيعي که هرساله تلفات جاني و خسارات اقتصادي فراواني در سطح جهان به جوامع انساني وارد مي آورد شامل زمين لرزه، طوفان حاره اي،،سيل، خشکسالي، تسونامي، و... است که بر اثر وقوع آنها د ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادی

دانلود پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادی از زمان شکل گیری نخستین تمدن های بشری نیاز به نهادی که اداره ی امور این جوامع را به عهده بگیرداحساس می شد.بنابراین به تدریج نخستین دولت هابه وجود آمدند.از آن زمان تا کنون نهاد دولت مسیری طولانی وپرفراز ونشیب را پشت سرگذاشته است.  با شکل گیری امپراتوری های بزرگ وگسترش حوزه های اقتداردولت ها تشکیلات دولتی پیچیده تر شده است و این نهاد در جوامع بشری نقش مهم تر و جدی تری را بر عهده گرفت در گذشت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت مهندسي

دانلود پاورپوینت مديريت مهندسي فهرست: بخش اول: سازمان و مديريت اصول مديريت عمومي تئوري و ساختار سازمان مديريت منابع انساني بخش دوم: حوزه هاي دانش مديريت کسب و کار مديريت بازاريابي مديريت فناوري مديريت پروژه برنامه ريزي پروژه مديريت خريد و تدارکات مديريت کيفيت سيستمهاي اطلاعات مديريت بخش سوم: دانش تکميلي مديريت مهندسي بهره وري اخلاق در مهندسي ارگونومي مقررات قراردادهاي مهندسي تعريف مديريت:  مديريت عملي اس ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان

دانلود پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات

دانلود پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی اهرم ارزش افزا در کیفیت محصولات در عصر رقابت  که سازمانها و بنگاههای اقتصادی بدنبال توليد ناب  و توسعه  تجارت می باشند، سیاست سازی ،  تصمیم سازی ، سرمایه سازی و خلق ارزش  جهانی از اهداف راهبردی  سازمانهای پیشرو می باشد. درنتیجه این سازمانها بیشتر از دیگر سازمانها به توسعه سازمانی  با یک نگرش سیستمی  می پردازند. در اين عرصه نقش سرمایه های انسانی در سازمانها به عنوان بزرگترين خالق داراييهاي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک و بند 15 سیاست های کلی نظام اداری

دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک و بند 15 سیاست های کلی نظام اداری بند 15 متن سیاستهای کلی نظام اداری که توسط مقام معظم رهبري به رؤسای قوای سه گانه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد کلنیروهای مسلح ابلاغ شده است، بدین شرح است: توسعه نظام اداری الکترونیک و فراهم آوردن الزامات آن به منظور ارائه مطلوب خدمات عمومی. تعریف دولت الکترونیک دولت الکترونیک دارای تعریف های متعددی است که به بعضی از آنها اشاره می کنیم دولت الکترونیکی به معنای اطلاع رسانی و خدمات رسا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان

دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی EFQM

دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی EFQM ضرورت تغییر در سازمان شتاب تغییرات در زمینه های مختلف امروزه خیره كننده است : تغییرات تكنولوژیكی تغییرات محیط رقابتی تغییرات قوانین و مقررات تغییرات اجتماعی تغییرات اقتصادی در بسیاری از سازمان ها نفی تغییر و مقاومت در برابر آن به معنی اضمحلال و نابودی سازمان در آینده نزدیك خواهد بود . پذیرش تغییر در سازمان به عوامل زیر بستگی دارد  درك ضرورت تغییر درمیان افراد و رهبران سازمان وجود ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت تقسیم کار در سازمان

دانلود پاورپوینت تقسیم کار در سازمان ساختار سازمان سیستمی متشکل از وظیفه، گزارش دهی، رابطه ها و اختیار است که امور سازمان در محدوده آن انجام می شود. با استفاده از ساختار سازمانی کارهای به صورت رسمی تقسیم، گروه بندی و هماهنگ می شود. هنگامی که مدیران در صدد طرح ریزی ساختار سازمان برمی آیند باید به شش عامل یا رکن اصلی توجه نمایند. این ها عبارتست از تقسیم کار، گروه بندی کار، زنجیره فرماندهی، حوزه یا قلمرو کنترل ، تمرکز و عدم تمرکز و سران ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,500 تومان

دانلود پاورپوینت سيستم پشتيباني تصميم(DSS)

دانلود پاورپوینت سيستم پشتيباني تصميم(DSS) شكل گيري از دهه 1970 حل مسائل نيمه ساخت يافته يا بدون ساختار كمك به تصميم گيري مديران عالي جهت تصميم گيري در سطوح تاكتيكي/ استراتژيكي سيستمهايDSS: بيشتر براي پشتيباني از تصميمات مديران ردة بالاي سازمان براي حل مسائل خاص بكار مي رود. شبيه MIS به عمليات منظم و تكراري مربوط نمي شود و معمولا همراه با تعامل با مدير است. ( تصميمات كمتر ساختاري) ويژگيهاي DSS : 1 ـ در فرايند تصميم گيري به مدير كمك ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

دانلود پاورپوینت ‌ هوشمندي‌ رقابتي‌

دانلود پاورپوینت ‌ هوشمندي‌ رقابتي‌ هوشمندي‌ رقابتي‌ هنر «جمع‌آوري»، «پردازش» و «ذخيره‌سازي» اطلاعات‌ است‌ تا بتوان‌ آن‌ را دراختيار تمامي‌ افراد در كليه‌ سطوح‌ بنگاه‌ قرار داد. بدينسان‌ افراد مي‌توانند آينده‌ بنگاه‌ را شكل‌ دهند و آن‌ را در مقابل‌ ساختارهاي‌ رقابتي‌ موجود محافظت‌ سازند. ه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان
تعداد صفحه(36):

آخرین محصولات فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس